aktualności

ELIT Polska z nową ofertą do samochodów azjatyckich

24-07-2019
Sieć ELIT Polska wprowadza do swojej oferty produkty marki Nipparts. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie warsztatów na części zamienne do samochodów azjatyckich.
więcej
 

Marka Starline w TVN Turbo

18-07-2019
Starline to własna marka części zamiennych i wyposażenia warsztatów oferowana przez ELIT Polska. W najbliższych dniach, dzięki planszom sponsorskim, poznają ją widzowie programów TVN Turbo.
więcej

Promocje

Promocja CENTRA

11-03-2020
Bezrękawnik lub Softshell za zakup wybranych akumulatorów CENTRA AGRI o wartości 5000 zł.
więcej

Promocja NARVA

21-10-2019
Zrób zakupy produktów Narva za 1000 PLN/netto** i odbierz display (12 szt.) lamp warsztatowych Narva
więcej

Aktualności

Marka Starline w TVN Turbo

18-07-2019

 Starline to własna marka części zamiennych i wyposażenia warsztatów oferowana przez ELIT Polska. W najbliższych dniach, dzięki planszom sponsorskim, poznają ją widzowie programów TVN Turbo.

 

Dwadzieścia lat temu w Czechach powstała niezależna marka części zamiennych do jednośladów, samochodów osobowych i pojazdów ciężarowych. Z czasem powiększano  nie tylko jej asortyment, ale i dostępność w kolejnych krajach Europy - od Wielkiej Brytanii po Ukrainę. Na rynek polski trafiły jednak dopiero po zmianach w strukturach sieci ELIT należącej do globalnego lidera aftermarketu - LKQ Corporation.


W pierwszej kolejności, pod koniec 2017 roku, wprowadzono produkty Starline z trzech wiodących kategorii - układu hamulcowego, hydrauliki pojazdowej i akumulatorów. Dziś katalog ELIT Polska obejmuje ponad 50 grup, na które składa się 30 tysięcy referencji. Najpopularniejsze w Polsce, obok już wymienionych, to części do układu napędowego, zawieszenia i wydechowego, autochemia i kosmetyki, elementy nadwozia oraz wyposażenie i narzędzia warsztatowe.


„Po blisko dwóch latach od wprowadzenia na polski rynek, możemy zakończyć etap kształtowania i kompletowania katalogu Starline w odpowiedzi na zainteresowanie naszych Klientów. Symbolicznym akcentem jest rozpoczęta właśnie promocja marki pomiędzy cieszącymi się dużą popularnością programami motoryzacyjnymi w TVN Turbo. Dzięki niej budujemy świadomość istnienia i rozpoznawalność Starline u polskich kierowców. Jednocześnie wspieramy tą formą reklamy naszych dystrybutorów czy zaopatrujące się u nas warsztaty” - mówi Dawid Cieśla, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w ELIT Polska.

wstecz
realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito
© ELIT Polska | 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 24 | tel. 12 683 88 00 | fax 12 643 78 82 | e-mail: kontakt@elitpolska.pl
informacja o cookies